אז הנה יש לך משרד.  הקמת אתר תדמית לעסק שלך, אתה מוכן לטרוף את העולם ולייצר לידים והכנסות אך רגע האתר כבר באוויר מספר חודשים טובים ואפילו פנייה אתה לא מקבל? קידום אתרים לעורכי דין – הפיתרון לעסק שלך וזה למה? אפיקי פרסום שונים ישנם ובשפע. למה לי לקחת קידום אורגני, לחכות מספר של חודשים אם בכלל ולהשקיע סכומי כסף אם אני יכול כאן ועכשיו לייצר לידים מקידום ממומן איפה שלא היא? זה לא כדאי לך ואתה מיד תבין למה. תחום העריכת הדין בקידום ממומן (ולא משנה אם זה מיסים, נדלן, משפחה) הוא אחד התחומים הכי יקרים בארץ אם זה במרכז, בצפון, או בדרום. מחיר לקליק (קליק אחד בלבד) מתחיל מ-30 ש"ח ומגיע עד לסכומים מטורפים של 90 עד 100 שח. תוסיף לכך הקלקות של מתחרים, ובמקרה הטוב ביותר אתה תגיע להוצאה מינימאלית של 9000 שח אך בלי התחייבות לשום לקוח.

קידום אורגני לעורכי דין – יתרונות

אז נכון, לא הכל ורוד בעולם של קידום אתרים בתחום עריכת דין, אך יש בהחלט כמה נקודות אור, ואחת מהן היא הקידום האורגני. קידום אורגני אומנם לא לוקח יום, יומיים , וגם לא חודש, אך תוצאות ראשונות אתה יכול לראות כבר אחרי חודש של עבודה. היתרון העצום שבקידום אורגני הוא שאתה לא משלם על כל הקלקה. אתה משלם רק על עבודת הקידום שנעשית לך באתר. וכשיש לך חברה שמתחייבת לתוצאות כבר אחרי חודש, למה לך לא לנסות? הקידום האורגני שלנו מחזיק לאורך זמן רב. קידום אתרים לעורכי דין

איך אנחנו מקדמים אתרים אורגנית עורכי דין?

נשמח לבשר לך שיש לנו המון ניסיון עם עורכי דין- ובכל התחומים. קידמנו בהצלחה אתרי עורכי דין ואם תשלח לנו הודעה בפרטי נשמח גם לתת לך כמה מהאתרים שאנחנו מקדמים. אנחנו פועלים בשיטות מתקדמות וייחודיות הידועות כמועדפות על ידי גוגל. את תוכנית העבודה שלנו אנו מתחילים עם שיחת הכרה ותיאום ציפיות עם הלקוח – הדבר הראשון שמבצעים זה להבין את הצורך של הלקוח. הלקוח רוצה פניות, אך פניות בתחום הזה מהניסיון שלנו לא חסר אך חלק גדול מהן הן פניות סרק. כי מה זה משנה עם העורך דין שלנו ממוקם על ביטוי מסוים במקום הראשון אך מקבל טלפון רק מאזורים לא רלוונטים. אנחנו מבינים אותו ואת העסק שלו (איפה הוא נותן שירות, האם הוא מגיע לבתים או עובד מהמשרד, מה השעות פתיחה שלו, איזה תחום הוא עוסק וכדומה). לאחר שהבנו את כל זה אנחנו ממשיכים לשלב המעשי, שלב הקידום בפועל. הקידום מתחלק לשני אופנים  : אופטימיזציה ראשונית ואופטימיזציה קבועה שאליה נגיע רק אחרי האופטימיזציה הראשונית.

האופטימיזציה הראשונית שלנו כוללת את הדברים הבאים :

מחקר מילות מפתח -  כאשר קיבלנו אתר עורך דין חדש לקידום הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא למצוא את מילות המפתח הנכונות ביותר עבור העסק שלו. חשוב לעשות כאן עבודת מחקר יסודית, על מנת למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר שיביאו לו לידים איכותיים שבסופם יהפכו ללקוחות משלמים. בדיקת מתחרים -לאחר שהחלטנו על מילות מפתח ביחד עם הלקוח, אנחנו בודקים מי המתחרים שלנו בתחום ומה הם עושים, כי כנראה שאם הם בעמוד ה-1 הם יודעים מה הם עושים כי גוגל מתעדף את האתר שלהם על פני אתרים אחרים. אנחנו עוקבים אחרי האסטרטגיות השונות שלהם (בין אם זה מבחינת תדירות העלאת תוכן לאתר, לטייטלים וכדומה) בהתאם לכך מחשבים את המסלול שלנו לקידום האתר. טייטלים ותיאורים – בהתאם לסעיף הקודם, נכון, אנחנו לוקחים בחשבון את מה שהמתחרים בעמוד ה-1 עשו אך לא רק , אנחנו חייבים לייצר הנעה לפעולה לאתר שלנו שיהווה יתרון עבורנו על פני האתרים אחרים – יתרון שישפר את אחוז ההקלקה שבסופו של דבר יעלה את האתר בתוצאות החיפוש. דוגמאות להנעה מהסוג הזה : התקשר ליעוץ חינם, פגישה ראשונה ללא עלות, כנסו לתיקים שניצחנו בהם. כל אלה יתנו עדיפות לאתר שלכם על פני מתחרים. תוכן – תוכן הוא המרכיב קידום אתרים החשוב ביותר לדעתי בשנת 2019. על התוכן להיות בעל ערך מוסף לגולש, אך שישולבו בו הביטויים המקודמים בצורה נכונה. לא צריך לחזור על הביטויים בצורה שיטתית, אלא לשלב אותה בתוכן באופן "טבעי". תוכן כותבים לגולש. טכני – הפן הטכני הוא פן מאוד חשוב ואין להמעיט בערכו. מהירות האתר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל אם לא החשוב בהם. בנוסף לכך, אם נשים רגע את גוגל בצד, גולשים מעדיפים אתרים מהירים, ומחקרים מראים שאם אתר לא עולה תוך שנייה הגולשים נוטשים. האתר חייב להיות מהיר! אודות – תחום עריכת דין הוא התחום הרגיש ביותר בארץ, לכן, אנשים לא תמיד ימהרו להשאיר פרטים לכל עורך דין. דף אודות זה הדף בו הלקוחות מחפשים לבטוח בך. הם רוצים לדעת מי אתה, כמה ניסיון יש לך, איזו הכשרה ועוד ועוד ועוד. חשוב להשאיר אותם ללא שאלות, כי אם נשאיר, לא בטוח שהם ישאירו פרטים. ניצור עמוד כזה שישאיר אותם ללא שאלות. הנעה לפעולה – כמה שתחום עורכי הדין בארץ רגיש, ככה הוא גם דחוף. בהרבה מקרים אנשים מחפשים עורך דין כאן ועכשיו, מחפשים מענה מידי והם ירצו לפנות אליך בהקדם האפשרי, לכן אל תגרום להם לחכות לך או לחפש אפילו להשאיר פרטים באתר. את המענה המידי נעשה באתרך באמצעות צ'אט, כפתורי התקשרות, טפסי צור קשר מפוזרים ברחבי האתר ותפריט נגיש ונוח מהמחשב ומהמובייל. התמקדות בלוקאלי – עוד שיטה שלנו לסנן פניות לא רלוונטיות הוא התמקדות בלוקאלי. ברחבי האתר נטמיע בתוכן האתר את האזורים שבהם אתה עובד, כולל דף אזורי שירות. חשוב לנו שכל פנייה שתגיע תהיה 100 אחוז רלוונטית. בנוסף לכך, נפתח גוגל מיי ביזנס שיעזור לקידום הביטויים באזור בו אתה נותן את שירות עריכת הדין ולתת את המידע הרב ביותר אודות האתר מבלי להיכנס אליו. בלוג מושקע – בלוג הוא דבר נורא חשוב לאתר. מצד אחד, העלאת כתבה באופן קבוע מראה לגוגל שהאתר מתעדכן ונוספים בו דברים וגורמים לו לבקר באתר לעיתים תכופות .כך אתה מגביר את משך השהייה של הגולשים באתר. מכיון שמדובר בתחום רגיש התוכן שאנחנו כותבים לאתר נעשה על ידי מומחים ומוטמע באתר באישור הלקוח. ניוזלטר – זו הדרך להפוך לקוחות חדשים ללקוחות חוזרים. גולשים שביקרו באתר לא תמיד זוכרים איזה אתר הם ראו כתבה מעניינת. באמצעות הניוזלטר נוכל לעדכן אותם מתי עלתה כתבה חדשה לאתר, ונגרום להם לחזור אלינו. בנוסף הניוזלטר גורם להם להבין שמדובר באתר רציני ובעתיד הגולשים הללו יהפכו ללקוחות. לקוחות מרוצים – הידוע גם כהוכחה חברית. אין להמעיט בערכה, ולדעתי אחד הדברים החשובים ביותר באתרי עורך דין. מקרים של תיקים בהם ניצחתם, ברכות מלקוחות שלכם ומכתבי המלצה הם דברים שיכולים להפוך את הגולש שלכם מסתם גולש ללקוח. סרטונים – הם אחלה דרך של דרך לשפר את אחוז השהייה של הגולשים באתר. בסרטונים ננסה לתת כמה שיותר מידע על משרד עורכי הדין. מה הם שירותי המשרד, איפה ממוקם וגם ננסה להכניס פנייה אישית ממך אליהם. היררכיה מסודרת – האתר חשוב להיות כמה שיותר מסודר לגולש על מנת לתת לו את חווית הגלישה הטובה ביותר. אם אנחנו מעלים פסק דין שניצחתם בו, חשוב לקשר לאתר פסקי דין על מנת לתת לכך גושפנקא. עמוד צור קשר צריך להיות קל להגעה מכל דף, מאמרים או פסקי דין קשורים צריכים להיות אחד ליד השני, והקישורים הפנימיים באתר צריכים להיות רלוונטים בכל מקרה לגופו.   כל מה שנכתב בו עד עכשיו היה לדברים הפנימיים שנעשים באתר של עורכי דין ללקוחות שלנו, אך חלק גדול אך לא כל עבודת הקידום. לחלק זה נוסף גם החלק של עבודת הקידום מחוץ לאתר. בניית קישורים – בניית קישורים הוא חלק מאוד מהותי מקידום אתרים. גם אם האתר שלכם פיקס מבחינת תוך האתר והוא עונה על כל מה שכתבנו למעלה, לצערנו ולצערכם זה לא מספיק. כידוע לכם, תחום קידום אתרים בארץ הוא תחרותי ובמיוחד שמדובר בעריכת דין, לכן חשוב לבנות לו תשתית חיצונית חזקה של אתרים איכותיים המובילים אליו בביטויים השונים. דבר זה מצריך חשיבה, תוכן ואתרי תמיכה = שלושה דברים שצוות העובדים המיומן שלנו יודע לעשות על הצד הטוב ביותר. SOCIAL – אנשים נמצאים יותר ברשתות החברתיות מאשר הם נמצאים באתרים השונים. זה מוכח וזה מדעי. לרשתות החברתיות יש יכולת ופוטנציאל אדיר לשרת את האתר שלכם מבחינת קידום האתר. העלאת פסקי דין ובסופם קישור לאתר יכולה לעודד כניסה של אנשים לאתר, ושיתופים יכולים לגרום לויראליות וחיזוק סמכותיות האתר והעסק שלכם. באינסטגרם, שם תמונות זה החלק יותר חזק, תוכלו לפרסם מכתבי תודה וכדומה. עד כאן בנושא קידום אתרי עורכי דין עם חברת SeoXpress למידע נוסף והצעת מחיר משתלמת במיוחד השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.    

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

קידום אתרים בירושלים

לקדם את האתר, משמעותו להגדיל את החשיפה הציבורית שלו ולאפשר לקהלים חדשים לשמוע על קיומו. קידום הוא שלב מכריע בבניית כל עסק. קיימות שיטות רבות לצורך קידום אתרים בירושלים באינטרנט,

קידום אתרים בתל אביב

זה עתה סיימתם לבנות את האתר שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להציג אותו בפני העולם. אבל מה שווה האתר היפהפה שבניתם, אם אף אחד לא נמצא בסביבה כדי לראות אותו ולהתפעל

קידום חנות וירטואלית

אם אתם בתחום קידום האתרים אך עד היום לא קידמתם אתר חנות אחד ואתם חושבים שזה בדיוק כמו לקדם אתר רגיל אז אתם טועים ובגדול. הנה הצ'ק ליסט האישי שלי

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הוא קמפיין פרסומי בגוגל אדוארדס, המלווה בבאנרים או מודעות המפנים את הגולשים לאתרים או לדפי נחיתה והתשלום עליהם הוא פר הקלקה - PPC. מחיר ההקלקה שמשלמים לגוגל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *