כל עסק בין אם הוא גדול או קטן, זקוק לשדרוג נוסף מידי שנה. אנו יודעים שעסקים שלא עושים צעדים להתקדמות, נשארים במקום ולא חשופים לקהלי יעד פוטנציאליים רבים היכולים להיות ממחר הלקוחות שלהם.

מאידך גיסא, לקוחות אשר החליטו להשקיע בעסק שלהם ובחרו באפיקי הפרסום הדיגיטלי ככלי שיווקי לעסק שלהם - נחלו הצלחה רבה. את ההצלחה בפרסום הדיגיטלי אפשר לחלק לכמה נושאים: פרסום בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל, קידום בגוגל, יח"ץ באתרים נישתיים או גדולים. אנו חברה העוסקת בתחומים שונים הקשורים לפרסום ברשת עם הצלחה מוכחת בשיווק אפקטיבי לקהל לקוחותינו הרחב.

קידום עסקים באינטרנט השירותים שלנו:

  • פרסום אפקטיבי בפייסבוק.
  • קידום אתרים ממומן.
  • קידום אתרים אורגני.
  • בחירת מילות מפתח.
  • בנייה ועיצוב של אתרים.

מהם היתרונות בפרסום בפייסבוק?

אם אתם חושבים להתחיל לפרסם בפייסבוק, כדאי שתדעו שקיימים יתרונות רבים פרסום ממומן ואפקטיבי בפייסבוק, נמנה כמה מהיתרונות הבולטים שקיימים בפרסום בפייסבוק

  • מיקוד קהל היעד

    - בפייסבוק תוכלו למקד את קהל היעד שלכם, זאת אומרת שתוכלו לקבוע אילו סוג של אנשים יראו את המודעות שלכם. תוכלו להגדיר את מין הגולש (זכר או נקבה), את גיל הגולש, תחומי עניין ועוד.

  • מקום הגולש

    - עוד יתרון מרכזי שקיים בפייסבוק הוא אזור קהל היעד, כך לדוגמה אם יש לכם חנות למוצרי חשמל הנמצאת בתל אביב ואתם מעוניינים להגיע רק לגולשים אשר נמצאים באזור המרכז, אז המיקוד הזה יעזור לכם.

  • הפעלת קמפיין עם תקציב נמוך

    - בפייסבוק, לעומת מנועי פרסום אחרים, תוכלו לפרסם עם תקציב דל ביותר. זה אומר שאם יש לכם רק 500 ש"ח תקציב לפרסום, תוכלו להגיע לתוצאות לא ראות בזמן קצר.

  •  תנועה בחינם לדף העסקי

    - כמו שאתם יודעים, בפייסבוק יש לכם אפשרות לפתוח דף עסקי לעסק שלכם. אם אתם פתחתם כבר דף עסקי כזה, אתם בטח שמים לב לכך שכמעט ואין לכם תנועה לאותו דף, אך במידה ואתם עושים פרסום ממומן בפייסבוק, לא רק שתמשכו תנועה ממומנת לאותו דף, אלא גם תוכלו למשוך תנועה בחינם על ידי גולשים שמשתפים את הפוסטים הממומנים שאתם מעלים, כך, במידה והפוסטים שלכם צוברים ויראליות, אתם זוכים לתנועה ממושכת וחינמית לדף העסקי שלכם ומשם לאתר האינטרנט שלכם.

קידום עסקים קטנים וגדולים

מהם היתרונות בקידום אתרים ממומן?

קידום ממומן נעשה מול מערכת הפרסום של גוגל, הנקראת באנגלית Google Adwords. הפרסום הזה נעשה על ידי מודעות ממומנות שאנו נתקלים בהם כמעט בכל חיפוש שאנו עורכים במנוע החיפוש של גוגל. למערכת הפרסומית הזו ישנם יתרונות רבים ללקוחות המעוניינים לפרסם את העסק שלהם, נמנה חלק מהיתרונות המרכזיים בעבודה מול המערכת הזו.

  • פרסום ממוקד

    - כמו בפייסבוק, גם בגוגל תוכלו למקד את קהל היעד שלכם, אך לפי נושאים אחרים. תוכלו למקד לפי אזור (עיר, מדינה שפה וכו').

  • מיקוד לפי ביטויים

    - לא כמו בפייסבוק, בגוגל אדוורדס תוכלו למקד את הגולשים שלכם לפי ביטויי החיפוש. כך לדוגמה, אם יש לכם חנות אינטרנטית לנעליים ואתם מעוניינים להיפטר מסחורה של מותגים מסוימים, תוכלו למקד את הביטויים הללו במודעות הממומנות.

  • זמני הפרסום

    - בכלי הפרסום של גוגל תוכלו לקבוע זמנים וימים שהמודעות שלכם יופיעו בהם. הכלי הזה עוזר לבעלי מקצוע כדוגמת מנעולנים, המעוניינים לעבוד רק בלילות. אותם בעלי מקצוע מגדירים את טווחי הזמנים של הופעת המודעות וכך מקבלים חשיפה רק בשעות שהגדירו במערכת.

  •  כלי מעקב

    - גוגל מספקת כלי מעקב אחרי ההופעות של המודעות שלכם ואחרי הקליקים שאתם צוברים, כך אפשר לעשות ניסויים על ביטויים ועל דפי נחיתה שונים ומגוונים ולבדוק את שינוי הקליקים שהמודעות מניבות לכם

קידום עסקים קטנים

היתרונות בקידום אורגני:

קידום אתרים אורגני זהו אותם תוצאות שאתם מקבלים שאתם מחפשים ביטוי מסוים במנועי החיפוש השונים. לקידום האורגני קיימים יתרונות רבים ואלו חלק מהם:

  • אחוז הקלקה גבוה

    - מחקרים שנעשו על ידי חברות פרסום גילו שגולשים מעדיפים להקליק על התוצאות האורגנית מאשר על תוצאות ממומנות, החוקרים משערים שההקלקות על מודעות ממומנות נע בין 1% ל5% וההקלקות על תוצאות אורגניות נע בין 5% ל 35%.

  • לא משלמים לגוגל

    - הקידום האורגני לא מצריך מאיתנו לשלם לגוגל על ההופעה במנוע החיפוש. ההופעה היינה בחינם והיא נעשית על ידי פרמטרים שונים שהמנוע חיפוש קבע. לכן קמו חברות קידום רבות אשר יודעות חלק מהפרמטרים שעוזרים לאתרים לעלות בתוצאות החיפוש ומניבות ללקוחותיהם כניסות אורגניות.

  •  קידום לטווח ארוך

    - על ידי הקידום האורגני האתר שלכם יזכה לתנועה של לקוחות פוטנציאליים בטווח הארוך, לעומת הקידום הממומן שהאתר שלכם יופיע כאשר אתם משלמים

קידום עסקים

איך זה עובד?

אם זה עתה סיימתם את בניית אתר החלומות שלכם וכעת אתם יושבים בצפייה של "מתי כבר תהיה לי הזמנה", כדאי לכם לדעת שסיכוי גבוהה שהאתר שלכם לא ייחשף בכלל ברשת.

המון אנשים חושבים שברגע שהם סיימנו לבנות את האתר שלהם אז התנועה תתחיל להגיע משום מקום ואז גם המכירות יתחילו לזרום, אך זה לא באמת יקרה, רוצים לדעת למה? התשובה היא שאף אחד לא יודע שהאתר קיים בכלל.

מה שצריך לעשות הוא לפרסם אותו. את הפרסום אפשר לעשות דרך המערכת של גוגל שהיא מתחלקת לשני גורמים, האחד פרסום ממומן והשני קידום אורגני. אתם יכולים להחליט גם על פרסום דרך פייסבוק וכו'.

אנו מעדיפים את הפרסום האורגני דרך גוגל לעומת קידום ממומן דרך גוגל ופייסבוק משום שהתנועה האורגנית המגיעה מגוגל יותר רלוונטית ויותר מוכרת מאשר התנועה המגיעה דרך הממומן או דרך הרשתות החברתיות.

למה כדאי לעבוד איתנו?
  • ליווי אישי בהתחלה וניהול הפרויקט לאורך כל תקופת הקידום.
  • עובדים בעלי ניסיון רחב היקף, המספקים עבודה מקצועית ללא פשרות.
  • שקיפות בתהליך העבודה, הוצאת דוחות חודשיים המשקפים את הנעשה בכל חודש וחודש.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

קידום אתרים בירושלים

לקדם את האתר, משמעותו להגדיל את החשיפה הציבורית שלו ולאפשר לקהלים חדשים לשמוע על קיומו. קידום הוא שלב מכריע בבניית כל עסק. קיימות שיטות רבות לצורך קידום אתרים בירושלים באינטרנט,

קידום אתרים בתל אביב

זה עתה סיימתם לבנות את האתר שלכם, ועכשיו הגיע הזמן להציג אותו בפני העולם. אבל מה שווה האתר היפהפה שבניתם, אם אף אחד לא נמצא בסביבה כדי לראות אותו ולהתפעל

קידום חנות וירטואלית

אם אתם בתחום קידום האתרים אך עד היום לא קידמתם אתר חנות אחד ואתם חושבים שזה בדיוק כמו לקדם אתר רגיל אז אתם טועים ובגדול. הנה הצ'ק ליסט האישי שלי

קידום אתרים לעורכי דין

אז הנה יש לך משרד.  הקמת אתר תדמית לעסק שלך, אתה מוכן לטרוף את העולם ולייצר לידים והכנסות אך רגע האתר כבר באוויר מספר חודשים טובים ואפילו פנייה אתה לא