להצעת מחיר חייגו
072-3712100

קידום אתרים לעורכי דין

הזמן קידום עכשיו וקבל אתר חינם
Please leave this field empty.

כל מי שחי כאן בשנים האחרונות יודע שבכל מקום בו אליו נזרוק מטבע נמצא עורך דין, המספרים מלמדים זאת טוב יותר מהכל, למעלה משישים אלף עורכי דין יש בישראל, היחס של עורכי דין-אזרחים בישראל הוא מהגבוהים במערב, והחלום של האימא היהודייה שילדיה יהיו עורכי דין לא נעלם גם אם היא יודעת שיהיה להם הרבה יותר קשה למצוא עבודה כי השוק מוצף.

אחרי הפתיחה הזאת אנחנו יכולים להבין מדוע חשוב כל כך לבצע שלכל עורך דין אשר רוצה ליהנות מחשיפה יהיה אתר באינטרנט ומדוע התחום של קידום אתרים לעו"ד, הוא תחום מאוד נפוץ וייחודי בעולם האינטרנט הישראלי.

אם אנחנו מחפשים עורכי דין ולא משנה אם מדובר בעורכי דין ביישוב מסוים או באזור מסוים, אנחנו יכולים למצוא את כולם בגוגל, זאת בהנחה כמובן שיש להם אתר אינטרנט, אך השאלה החשובה יותר היא, מי יעלה ראשון בגוגל, מי יופיע קודם ויגרום לנו ליצור איתו קשר על מנת שנשכור את שירותיו. לשם כך בדיוק כל עורך דין שרוצה להגדיל את סך הלקוחות שלו, חייב לוודא שהוא נהנה משירותי קידום אתרים איכותיים וטובים.

מה כוללים שירות קידום אתרים לעו"ד

אפשר לחלק את תהליך העבודה על קידום אתרים לעו"ד ל-5 חלקים, כשכל חלק יש לו משמעות בפני עצמו אך הוא חייב לבוא במקביל לחלקים האחרים, מאחר ולבדו הוא לא יצליח להתניע את האתר קדימה ולעזור לו להיות מדורג גבוה בגוגל.

החלק הראשון הוא בניית אתר בצורה נכונה. הכוונה היא לבנות אתר עם היררכיה נכונה של עמודים, קישורים פנימיים בין העמודים השונים, כותרות על פי הדרישות של גוגל ותוכן מקצועי ורלוונטי לצרכים של הגולש.

החלק השני בקידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח אשר בוחן אילו מילים הגולשים מחפשים ועבודה על הביטויים הנ"ל. הכוונה, לקדם את אותם ביטויים דרך טקסטים, כותרות, קישורים ועוד.

החלק השלישי בקידום אתרים לעו"ד הוא החלפת קישורים עם אתרים אחרים, אתרים רלוונטיים לתחום, אתרים חזקים שיש להם חשיפה גדולה ודירוג גבוה בגוגל. כך האתר יקושר לאתרים חזקים וגוגל יזהה שמדובר באתר רלוונטי שגורמים שונים רוצים להיות מקושרים אליו.

החלק הרביעי בקידום אתרים הוא יצירת תוכן הן בתוך האתר, והן במקורות חיצוניים, מתוך כוונה לקשר לאתר עצמו ולהראות שבעל האתר הוא איש מקצוע שמפרסם תוכן מקצועי ורלוונטי לגולש.

החלק החמישי מתייחס לדוחות אשר בעזרתם אפשר לבחון תהליכים ומגמות שמתרחשים בתהליך הקידום. כל מקדם אתרים מקצועי יוצר דוחות לפיהם הוא בוחן האם האתר התקדם, היכן הוא מדורג, כמה גולשים נחשפים אליו, כמה זמן הם גולשים בו וכדומה. הדוחות הנ"ל ישרתו אותו בשביל ליצור תוכניות המשך וכן בשביל להראות לבעל האתר מה טיבה של עבודתו.