איך חברה לקידום אתרים בגוגל יכולה לשפר אחוזי המרה?

האתר העסקי שלכם קיים כדי להרוויח כסף. אבל האם בניתם אתר אינטרנטי שהופך ביעילות משתמשים מתעניינים ללקוחות משלמים? אופטימיזציה של אחוזי ההמרה היא המפתח שעשוי להבטיח שהאתר שלכם לא יבריח לקוחות פוטנציאליים, על ידי יצירת מבנה ברור ומשכנע לאותו מסך התשלומים הנחשק.

חברה לקידום אתרים בגוגל משתמשת במספר דרכים כדי לשפר את אחוזי ההמרה באתר שלכם.

מהי אופטימיזציה של שיעורי המרות?

אופטימיזציה של אחוזי ההמרה מתייחסת למידת היעילות שבה האתר מצליח להמיר את המבקרים באתר ללקוחות משלמים, ללידים או למדדים אחרים בהתאם לפעולות שמבקרים יכולים לבצע באתר שלכם.

מה משפיע על אחוזי ההמרה באתר?

  • רלוונטיות – עד כמה המוצר או השירות שלכם רלוונטי לאנשים שמבקרים באתר שלכם.
  • מערכת יחסים – האם המבקרים באתר מכירים את המותג שלכם וסומכים עליו?
  • ענף עסקי – באיזו תדירות יצטרכו אנשים לרכוש את מה שאתם מציעים?
  • עלות המוצר שלכם – מוצרים שעלותם נמוכה זוכים באחוזי המרה גבוהים יותר ממוצרים יקרים יותר.
  • יחס עלות לערך – גובה הערך הנתפס של המוצר/שירות שלכם בהשוואה לעלות שלו.
  • קופירייטינג – עד כמה השפה באתר שלכם ברורה, אפקטיבית ומעודדת המרה?
  • חוויית משתמש – העיצוב, השימושיות וחוויית המשתמש שמציע האתר אמורים להפוך את ההמרה לקלה וידידותית.

איך מגדירים את יעדי האופטימזציה של אחוזי ההמרה?

אופן מדידת אחוזי ההמרה הוא לא פחות חשוב מהאופן שבה נמדדת רמת ההצלחה של האתר. כאשר מחלקים את סך כל התנועה הכוללת בסך המכירות שלכם, מקבלים את האחוז הממוצע. אבל חישוב זה לא יעניק לכם את התובנות הדרושות כדי לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של האתר העסקי שלכם.

יהיה עליכם לנקוט בגישה מפורטת יותר שתחדד את מאמצי האופטימיזציה שלכם, ותסתמך על כלי הניתוח שיספקו מדידות הביצועים בין:

  • פלחים
  • מקורות תנועה
  • מכשירים
  • מדינות 
  • ועוד

היררכיה של המרות

קודם כל אתם זקוקים לאתר עסקי שעובד. הפונקציונליות הבסיסית של האתר היא זו שתעניק להיררכיית ההמרה את הבסיס. כלומר, רק לאחר שימולאו הצרכים הבסיסיים, תוכלו להתחיל לנסות להשיג מטרות ספציפיות יותר.

למעשה, היררכיית ההמרה סוללת את הדרך מהפונקציונליות הבסיסית של האתר אל ההתאמות הקשורות לאופטימיזציה של אחוזי ההמרה כשהיא מתייחסת למאפיינים הבאים של האתר: 

  • פונקציונלי – האתר עובד כראוי, מאובטח ונטול שגיאות טכניות.
  • נגיש – ניתן למצוא את האתר ולגשת אליו מכול מכשיר ומכול דפדפן. אין חסמים החוסמים את הגישה לאתר שלכם.
  • שמיש – האתר ידידותי למשתמש. האתר מהיר וקל לנווט בו כך שהמשתמשים יכולים להגיע בקלות לדף ההמרה הסופי באתר.
  • אינטואיטיבי – תהליך ההמרה של האתר פועל בהתאם לציפיות המשתמשים. בנוסף, הוא צופה אתגרים אפשריים של המשתמשים ומספק תשובות לשאלות הסבירות ביותר.
  • משכנע – האתר מציג טיעון משכנע לטובת ההמרה. כלומר, הוא מייצר עניין ומספק הוכחה שמסירה את הספקות של המשתמש.

לבניית אתר מהמם לחצו כאן