איך חברה לקידום אתרים בגוגל יכולה לשפר אחוזי המרה?

אחד האתגרים הקשים ביותר בחיים בכלל ובעסק בפרט הוא להיערך נכון לעתיד. אפילו המחקר המעמיק ביותר והמידע הזמין הטוב ביותר, יתקשו לדעת מה צופן לנו העתיד. המחר הוא בגדר תעלומה. אנחנו יכולים לתכנן, לחזות, לקוות ולהתכונן לגרוע מכל, ולפעמים אכן יהיה לנו ׳מזל׳, אבל איך נוכל להבטיח שתמיד נהיה ׳מזליסטיים׳? 

כנראה בעזרת חברת קידום אתרים!

השיווק הדיגיטלי הפך לחלק מרכזי בצרכנות המודרנית ובין הטרנדים המרכזיים שהעסק צריך להכיר בהם ולהשתמש בהם בימינו נמצאים כמה אלמנטים כמו:

  • אספקת תכנים אותנטיים יותר 
  • מינוף הצ׳אטבוט והחיפוש הקולי 
  • שימוש במדיה החברתית במידה רבה יותר
  • יצירת חוויית משתמש מדהימה

חברה לקידום אתרים תוכל להבין אילו מהטרנדים הללו יספקו לעסק שלכם את התועלת הגדולה ביותר, כמו גם מאילו טרנדים העסק שלכם אמור להימנע. 

  1. שיווק תוכן אותנטי נמצא במגמת עלייה

אספקת תוכן אותנטי היא כלי שיווקי עוצמתי מאוד. הוספת בלוג לאתר מאפשרת לעסק שלכם ליצור עניין במוצרים שלכם, תוך ביסוס המותג שלכם כמוביל בענף. פרסום מאמרים על נושאים שמעניינים את הלקוחות שלכם, הוא דרך נהדרת לבניית מודעות למותג שלכם ולחיזוק נאמנות הלקוחות. כשהעסק מראה שאכפת לו יותר מאשר רק למכור ללקוחות, הוא יכול לבנות אמון.

  1. עלייה בביקוש בצ׳טבוט

מחקרים מלמדים שכאשר צרכנים יוצרים קשר עם מותגים, הם מעדיפים את השימוש בצ׳אטבוט, כי זה כרוך לרוב בתגובה מהירה יותר. צ׳טבוט באתר שלכם, שמופעל על ידי בינה מלאכותית לתמיכה בלקוחות, יכול לתת מענה לשאלות בסיסיות 24/7, במיוחד כשאתם עסוקים במטלות אחרות.

  1. החיפוש הקולי צובר פופולריות

יחד עם ההתקנים הניידים ושירותי הקול (כמו אלקסה של אמזון) שהולכים וצוברים פופולריות, גם החיפוש הקולי הוא כלי שיוכל להבליט את העסק שלכם מעל למתחרים. 

מומחים לשיווק דיגיטלי או ליצירת תכנים באתרים, מציעים לכם להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם באופן שתאפשר מענה בדיבורית שיתן תשובה ברורה לשאלות קוליות נפוצות של לקוחות, לגבי המוצרים או השירותים שלכם.

  1. ניתוח נתונים עדיין חיוני להצלחת העסק

רוב העסקים מעמידים את ניתוח הנתונים בראש סדר העדיפויות שלהם. אבל מה עם המשווקים? מותגים יכולים היום לגשת לנתונים הנוגעים להתנהגויות ולהעדפות של צרכנים במדיה המקוונת והלא מקוונת, היסטוריית רכישות ועוד. זה מאפשר לעסק להתאים אישית מסרים, תמונות והצעות בכול הערוצים, גם ברמת משק הבית.

לקוחות כל הזמן מזינים במידע אישי את העסקים שאיתם הם מתקשרים – החל מהתנהגות הרכישה שלהם ועד למוצרים שהם מעדיפים. 

חברת קידום יודעת כיצד להשתמש בנתונים אלה, שמלמדים כיצד אפשר להגיע ללקוחות באמצעות מאמצי הפרסום והשיווק. אבל באיסוף נתונים לא די. חשוב להשתמש בנתונים אלה לצרכים שונים נוספים, למשל, כדי לתעדף את הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר וליצור קמפיין מותאם אישית, שיביא להמרה טובה יותר.