תמונה של בניית דפי נחיתה

כחברה המתמחה בבניית אתרים וקידום אתרים כבר למעלה מ 12 שנים, אנו מנהלים קמפיינים ממומנים ברשת הפרסום של גוגל ADWORDS בצורה המקצועית ביותר.

כחלק מהשאיפה שלנו להעניק לכם יחס המרה גבוה של לקוחות מן הקמפיין שלכם, אנו נעצב ונבנה עבורכם דף נחיתה מקצועי שמסייע להניב תוצאות מקסימליות מן הפרסום. באמצעות בניית דפי נחיתה ברמה גבוהה נוכל לקבל יותר לקוחות באותה השקעה כספית ובכך להגדיל את יחס ה ROI שלכם.

דפי נחיתה – מה זה בכלל?

דפי נחיתה מוגדרים כעמודי אינטרנט מעוצבים וייעודים אשר נחשבים למבשרי בשורה חדשה, ולרוב מגיעים אליהם דרך באנרים פרסומיים במסגרת קמפיין ממומן, או מודעות פרסום שונות.

הרבה פעמים עסקים שיש להם אתרים עושים בנוסף גם עמודי נחיתה, על נושאים שהם רוצים להדגיש בקמפיין שהם עושים לו, ויש עסקים שמאמינים רק בשיווק דרך דפי נחיתה ואלה בדרך כלל

עסקים קטנים

עם שירות אחד ספציפי שאין להם יותר מדי תוכן על המוצר או השירות שלהם, ומעדיפים לפרסם את עצמם דרך עמודי נחיתה ואפשרות של יצירת קשר.

תוכן הדפים הוא בדרך כלל קצר וענייני, מציג שירות או מוצר חדש, מציע לכם מבצע או הזדמנות כלשהי, בכל תחום צרכני, ומניע אתכם לפעולה – ליצור קשר ולהשאיר פרטים.

לבנות דף נחיתה בצורה נכונה!

בדרך כלל בעמודים אלו הטקסט הוא מאוד קצר וברור שצריך להיות כתוב בצורה מאוד שיווקית, כזו שתגרום לגולש לרצות לדעת יותר על מה שמציעים, ומכאן שהוא גם ישאיר פרטים ליצירת קשר ויהפוך לליד שאולי יהפוך ללקוח.

בדף זה צריכה לבלוט גם חדשנות ורלוונטיות כלשהי – לדוגמה, אם למשל מגיעה תקופה של קינון יונים, חברה שעושה הרחקת יונים בהחלט יכולה לצאת עם דף נחיתה על הרחקת יונים, משום שהוא רלוונטי לתקופה וכעת היונים הולכות לקנן לכם על הגג ולהשאיר לכם ערימה של לשלשת ונוצות… למשל.

בדרך כלל דפים אלו יציעו מוצרים או שירותים תקופתיים כמו למשל גינון וסככות בקיץ, וזיפות וחימום בחורף. לכל תקופה יש את המוצרים והשירות הבולטים שלה, שדברך כלל נצרכים באותו פרק זמן, ולכן כדאי מאוד שבפרק הזמן הזה יהיו דפים מותאמים.

כי עבר חלף לו עידן הפליירים…

בעבר כשרצינו לעשות קמפיין פרסומי, משרד הפרסום שלך חילק לך את התקציב לפי המדיות וההשקעה בהן – עיתונות כתובה, טלוויזיה ורדיו – מי בכלל חשב על האינטרנט ?!

מעת לעת, כאשר ישנם קמפיינים קטנים, חלק מהם היו מודעות קטנות בעיתונים, או פליירים שחולקו בראש חוצות או חולקו עם העיתונים. היום משמעות של דף נחיתה עבור חברה גדולה, היא בדיוק כמו פלייר – יש להם את אתר הבית הגדול שלהם, אבל הם לפעמים רוצים לצאת עם קמפיין נפרד לאיזה מוצר או שירות חדשים ולכן בנוסף לאתר הם יבנו עמוד נחיתה אליו יגיעו הגולשים דרך באנרים או פרסומות ולעתים הדף יוביל לאתר של העסק או החברה.

כשמדובר בדף נחיתה של חברה או בית עסק שיש להם אתר, הויז'ואל צריך להיות חלק מהויז'ואל הכללי של האתר, ולזרום יחד עם הרצף העצובי והטקסטואלי שלו. עמוד מוצלח שכזה אכן מצליח לייצר הרבה מאוד לידים ותורם לרכישת לקוחות חדשים ולהגדלת השיווק.