אם הגעתם לכאן סימן שאתם רוצים להפוך להיות משווקים דרך האינטרנט, אז הגעתם למקום הנכון, אך רגע לפני שאנו צוללים למים העמוקים של השיווק בעידן הדיגיטלי, בואו נבין כמה דברים. ראשית, שיווק דיגיטלי התחיל בשנים האחרונות והוא תופס תאוצה כמו אש בשדה קוצים וזאת למה? טוב ששאלתם, הפופולריות ההולכת וגוברת של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות היא שהביאה את עולם הפרסום הישן והארכאי לשים דגש על רשתות חברתיות, כי אפילו האנשים שם במגדלי השן הבינו את הפוטנציאל הגלום באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט.

הפרסום ברדיו עובד?

ראשית, בואו לא נרתום את העגלה לפני הסוסים, בואו נבין כמה דברים: עולם הפרסום הישן עדיין קיים ואפילו בועט, הוא לא הלך לשום מקום ונכון לעכשיו כל עוד יש טלוויזיה וערוצים מסחריים, יש גם

פרסום

ישן. בנוסף, כל עוד נמשיך לנסוע ברכבים בכבישים ולהיות תקועים בפקקים אינסופיים, שזה ממש לא הולך להשתנות בשנים הקרובות, כך גם ישארו שלטי החוצות המוכרים לנו וכך גם פרסומות הרדיו שתופסות אותנו כלקוחות שבויים בתוך הרכב שלנו בעת שאנו מאזינים לתחנה כזו או אחרת. רק שהצרכן קצת השתנה, כוח הקנייה העיקרי שפעם היה ממוצע גילאים של 25-50 קצת השתנה, כיום כוח הקנייה נהיה צעיר יותר והוא ממש לא נמצא רוב שעות היום בכבישים, אולי על אופניים חשמליים, גם אז הפנים שלו בטלפון הנייד, שזו פריצת הדרך של השנים האחרונות. כיום בעזרת המכשיר הקטן הזה אנחנו יכולים לקנות הכל ולא צריך להתאמץ יותר מידי, לא כמו בפרסום המסורתי שהיה תופס אותך בהפסקת הפרסומות בין תכנית כזו או אחרת וכדי לדעת אם הפרסום עבד על הצרכן הפוטנציאלי היית צריך לחכות לפחות עד למחרת בבוקר. כיום הנוער נמצא ברשת החברתית ותוך כדי גלישה כזו או אחרת הוא נחשף לפרסום אין סופי שלפעמים עובד עליו ולפעמים לא. ועוד טרם התחלנו לדבר על "האזנות" כאלה ואחרות של מכשיר הטלפון שברשותינו שהופך אותו למעין מרגל או גיס חמישי של חברות הפרסום.

הכדור ברשת

אז נכון שזה נשמע קצת מסובך אבל רגע לפני שאתם נרשמים לקורס קידום אתרים תנו לנו לעשות לכם סדר. ראשית, לפני שאתם מתחילים לפרסם ברשת החברתית, כמה טיפים שעליכם לדעת, לפני הכל אתם צריכים לאתר את קהל היעד שלכם ולדעת מיהו, כך תוכלו למצוא אותו ביתר קלות ע"פ חלוקה לקבוצות השונות בפייסבוק, או באינסטגרם או בכל רשת אחרת, בנוסף, לכל קהל יעד ישנה דרך גישה אחרת. השלב הבא הוא, הגדירו את המטרות שלכם בשלב המיתוג והפרסום, אל תקפצו רחוק מדי, לדוגמא, האם המטרות שלכם הן לאסוף קהל חדש, להגדיל את קהל הלקוחות הקיים, לחזק את המיתוג שלכם בקהל הלקוחות הקיים וכו'. הטיפ השני, הגדירו מטרות שניתן למדוד, כלומר, הגדלת המכירות דרך האתר ב50%, הגדלת מספר האנשים שמדברים על העסק שלכם ברשת, וכו'. עוד עצה חשובה היא השירות, לתת ללקוח או לצרכן הרגשה שהוא מספר אחת שלכם ותעשו הכל בכדי לרצותו, לקוח מרוצה מוציא יותר.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

report-3183779_640 האם יש חשיבות לאחסון האתר בקידום בגוגל

יש לך עסק,וגם הבנת את חשיבות בניית האתר מושקע ויפה. השקעת את מירב המאמצים בחיפוש מעצב אתר שיתאים את האתר בהתאמות רבות ושונות לעסק שלך ולקהל היעד שלך בחרת לבנות

WordPress 5 טעויות נפוצות באתרי וורדפרס

לטעות זה אנושי. כולנו עושים טעויות, זוהי עובדה פשוטה של החיים. בעסקים טעויות עלולות לעלות ביוקר ללא קשר אם ידוע עליהן או לאו. טעויות שאינך מודע אליהם לאורך זמן יכולות

קידום בשנת 2019 קידום שנת 2019

בתחום קידום האתרים, יותר מתחומי מדיה אחרים, חשוב מאוד להישאר עם אצבע על הדופק. ההתפתחויות המהירות והמהפכניות בכתיבת קוד האתרים, בעדכוני האלגוריתמים של מערכות קידום התוכן ומנועי החיפוש ובטכנולוגיות הדפדפנים,

תרגום מאמרים תרגום מאמרים מאנגלית

ידוע לכולם שתוכן איכותי באתר שלכם תורם לקידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. הנושא נחקר ונלמד במשך 2 עשורים ע"י אלפי מומחי SEO  ואפילו עובדי גוגל התייחסו לנושא מספר פעמים. תוכן