בתחום קידום האתרים, יותר מתחומי מדיה אחרים, חשוב מאוד להישאר עם אצבע על הדופק. ההתפתחויות המהירות והמהפכניות בכתיבת קוד האתרים, בעדכוני האלגוריתמים של מערכות קידום התוכן ומנועי החיפוש ובטכנולוגיות הדפדפנים, דורשות התעדכנות מתמדת על-מנת להבטיח קידום איכותי לעסקים להם אנו נותנים שירות ולמקסם את יעילותו של כלי השיווק העוצמתי הזה.

המגמה העיקרית שאנו רואים בשנת 2019 הוא מה שמקדמי אתרים רבים מבינים כבר - לפני שמנסים לרצות את מנוע החיפוש, חשוב שנרצה את קהל היעד. גוגל הולך ונעשה חכם מספיק להבין את ההתחכמויות שלנו ובמובן זה שנת 2019 מביאה עמה חידושים במגמה זו. הקפדה עליהם תבטיח כי נישאר בקו הראשון בתוך המשחק.

מאפייני UX

המעמד המרכזי של חוויית המשתמש לקידום האתר נמשך גם השנה ומקבל פנים חדשות. אחרי הכל, גוגל הוא אכן אל רחום ונדיב, אבל בסופו של דבר התוכן נמצא שם על-מנת לשרת את המשרתים ותוכן שיהיה נוח, זמין ונגיש יגרום למבקרים רבים יותר להישאר ולהעלות את דירוג האתר. התאמה איכותית ומדויקת למכשירים ניידים ולכל מערכות ההפעלה, מהירות גלישה (באמצעות AMP, למשל) ופעולה טכנית חלקה ואיכותית בממשק נוח ורספונסיבי תתרום באופן משמעותי לקידום האתר.

ראנק בריין – נא להכיר

השנה הגיע האלגוריתם שעמנו כבר 4 שנים ליכולות מהפכניות. ראנק בריין הוא אלגוריתם בעל יכולת למידה עצמית פנומנלית האחראי לאחוז ניכר מהשאילתות המורצות במנוע החיפוש של גוגל. מערך הבינה המלאכותית המורכב שלו יכול כעת לספק מענה לשאילתות מורכבות ביותר והמשמעות העיקרית היא שמילות מפתח מדויקות ומקובעות הולכות ונעשות חסרות משמעות, מה ששוב מעלה יותר את קרנו של התוכן האיכותי הכתוב היטב, מעורר עניין ובעל ערך מוסף.

הקישורים החיצוניים חוזרים ובגדול

השנה יותר מאי פעם קישורים חיצוניים יהיו משמעותיים ביותר בדירוג האתרים. גיוון של קישורים חיצוניים נתפס כהמלצות לגולשים ונתפס בעיני גוגל כתוכן איכותי ושירותי יותר. קישור לאתרי מאמרים נחשבים ואיכותיים, לפוסט אורח, בעיקר בתחומי ה"איך לעשות מה" למיניהם, קישורים לרשתות חברתיות או סיקור והמלצות לאירועים שונים

גרפיקה

חיפוש התמונות של גוגל התפתח מאוד וגולשים רבים משתמשים בפונקציה זו באופן קבוע. על-מנת שהאתר שלך ייחשף לקהל גולשים גדול זה, חשוב להשקיע באמצעים גרפיים מתקדמים ואיכותיים שימשכו את העין, יכילו תוכן רב וכמובן שאף פעם לא יזיק שייצרו עניין במבט ראשון.

פרטי עסק

האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות לאתרים בעלי נתונים מסודרים כמו שעות פתיחה, מידע על מוצרים או אירועים שונים, דירוג וכו'

Mobile First Index

כבר כמה שנים שגוגל הציבה כמטרה לפתח משמעותית את השימוש במערכות גוגל באמצעות מכשירי המובייל ותיתן עדיפות לשימוש בגוגל דרך המכשירים הניידים. לכן, יותר מאי פעם, חיוני השנה לבצע התאמה אופטימלית לאתרים לגלישה בנייד כדי להיכנס אל תוך הזדמנות הפז הזו

לקדם אתרים בכלי העוצמתי הזה.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

גוגל אלגוריתם מי מפחד מהאלגוריתמים של גוגל?

אז שוב גוגל משנה אלגוריתמים וקהילת המקדמים על הרגליים. הפעם קוראים לזה "דינוזאור" וזה בסך הכל נועד לשפר את טיב תוצאות החיפוש של גוגל במבחן הזמן. זאת אומרת אם למשל

commerce-3713687_640 מכירות ברשת – אם אתה לא שם אתה לא קיים

מכירות ברשת הם תפוח אדמה לוהט השווקים העולמיים של עד לפני שלושה עשורים לא יכלו לתאר לעצמם מה יתרחש במאה העשרים ואחת וכיצד ענף המכירות יעבור שינוי מקצה לקצה. בימינו

web-design-1953129_640 פרסום חכם בגוגל אדס

פלטפורמת הפרסום של גוגל – גוגל אדוורדס, מאפשרת לבעלי עסקים להגיע באופן מיידי לקהל יעד ממוקד המחפש את המוצר שלהם. הפלטפורמה – מאפשרת לבעלי עסקים מדידה מדוייקת של עלות פר

כתיבת תוכן כתיבת תוכן ככלי לקידום האתר

כדי לספק לאתר שלך נראות משמעותית ולהרחיב את קהלי היעד שלך, האתר שלך זקוק לקידום. ישנם כלים רבים שניתן ליישם כדי לשפר את דירוג האתר בגוגל וכדי לספק לו נראות