תוצאות אורגניות הן חלק הארי של תוצאות החיפוש שמופיעות במנוע החיפוש בהקלדה של מילות מפתח. תוצאות אלה יהיו "טבעיות", כלומר – אינן ממומנות.

העלאת האתר למקומות הראשונים בהתאם למילות המפתח הספציפיות עומדת בראש סולם קידום האתרים האורגני (SEO), אשר משתמשת לשם כך בלא מעט טכניקות: עיבוי התוכן באתר ועדכון שלו, הצגת קישורים אליו במקורות שונים ברשת, רישום לאינדקסים ועוד.

להבדיל מהתוצאות המוצגות במסגרת הפרסום הממומן, שיפסיקו להופיע ברגע שמופסק המימון לגוגל, תוצאות אורגניות אמורות להיות מוצגות תמיד. עם זאת, מיקום האתר תלוי במאמצי הקידום המושקעים (נדרשת עבודה מאומצת של חודשים או של שנים כדי להתקדם במנוע החיפוש) וגם בפעולות האתרים המתחרים.