מיתוג אתרים הוא למעשה שדרוג האתר שלכם והפיכתו לכלי שיווקי ופרסום ידיעות שיווקיות לחשיפה נכונה.

כיצד יוצרים מיתוג אתרים נכון?

בעידן שלפני האינטרנט התדמית והמיתוג של כל עסק או חברה היו מוצרי הפרסום שלהם. היום הכול נמצא ברשת. אז איך עושים מיתוג לאתר, כדי ליצור את הבידול בינך לבין המתחרים שלך ולגרום לגולשים לבחור דווקא בך לעשות איתם עסקים.

אתר נכון מותאם לפעילות העסקית שלך הוא הפרמטר הראשון שעושה לך תדמית ומיתוג.  אם אין לך את האתר הנכון, ואם האתר שלך לא מתאים לעסק שלך, ואם אין לך לידים ואתה לא מייצר שיווק והגדלת הכנסות- אתה לא קיים גם בעולם הפיזי, כי היום כמעט הכול מתנהל דרך הרשת ומשליך גם על הנוכחות הפיזית שלך מחוץ לרשת.

כ-84% מהישראלים עורכים את הקניות שלהם ברשת, כך עולה ממחקרי על הרגלי הצריכה באינטרנט וכ-48% מהם גולשים מניידים. בהנחה שמיליוני אנשים מסתובבים בארץ עם ניידים חכמים ואפליקציות, ומשתמשים באופן קבוע ויום יומי במחשבים ניידים או נייחים, תחשוב איזו כמות עצומה של אנשים יכולה להגיע דרך לאתר שלך ולהפוך אולי מגולש ללקוח פוטנציאלי. לכן- אתר היום הוא לא מותרות, הוא נוכחות חובה במקום בו הכול מתרחש- ברשת האינטרנט.

מיתוג אתרים

מיתוג מתאים לאתר ובידול מול מתחרים

ישנם כמה סוגי אתרים ולכל אחד מהם יעוד ומטרות אחרות. ישנו אתר תדמיתי או פורטל תוכן  שבעיקר מתבסס על נפח של תכנים המציגים איש, חברה, חזון, פעילות ויוצר בידול ומיתוג. ישנו אתר לבעלי עסקים שונים נותני שירות שמטרתו הרחבת מאגרי הלקוחות והגדלת נתוני השיווק, ישנו אתר  מיני-סייט שמתפקד בדומה לעמוד נחיתה ובדרך כלל מלווה בקמפיין פרסומי, ויש אתר מסחר אלקטרוני המתפקד כחנות מקוונת שמטרתה לשווק ולמכור מוצרים, לחשוף מוצרים חדשים ועוד.

התאמה בין צרכי הלקוח וסוג האתר, היא הקריטריון המכריע ביכולת הבולטות, המיתוג הבידול, והעדיפות שלו מול המתחרים שלו ברשת.

מה שקובע הצלחה של אתר, הוא לא כמות הצבעים, לא נפח הדפים, לא הסיסמאות, ולא פלאשים מרשימים, אלא ההתאמה המושלמת שלו למהות העסק או החברה, כך שיצליח באמצעים דיגיטליים לשדר את המסרים התדמיתיים והשיווקיים של העסק, את הבידול שלו, היתרונות שלו והחדשנות שלו וכל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי כאמור במכלול ההחלטות והבחירות לגבי בניית ועיצוב האתר.

בנייה ומיתוג נכון מתבצעים רק לאחר שנעשה אפיון מקצועי של האתר בשיתוף מומחים לאסטרטגיה שיווקית, מעצב ובונה אתרים, שיקבעו מהי האסטרטגיה שתוביל אותו, באיזה קוד יוקם, מהו המבנה האופטימלי ומהי האופטימיזציה שתהיה כלולה בו לצורך

קידום אתרים.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

גוגל מפות קידום אתרים מקומי

כיום כבר ברור לכל מי שמנהל עסק כלשהו או שהוא מעניק שירות בתחום כזה או אחר, כי אם הוא לא יקים אתר אינטרנט לעסק שלו, לא תהיה לו זכות קיום.

digital-marketing-1433427_640 איך נראה תהליך קידום אתרים בגוגל?

אחרי שנים רבות שבהן גוגל השקיע מאמצים ויצרה תודעת חיפוש מידע חדשה לגמרי בעולם הדיגיטל, היום ברור לכל שאם אתם רוצים להגיע למצב שבו העסק שלכם נכנס לתודעה הציבורית ,

report-3183779_640 האם יש חשיבות לאחסון האתר בקידום בגוגל

יש לך עסק,וגם הבנת את חשיבות בניית האתר מושקע ויפה. השקעת את מירב המאמצים בחיפוש מעצב אתר שיתאים את האתר בהתאמות רבות ושונות לעסק שלך ולקהל היעד שלך בחרת לבנות

WordPress 5 טעויות נפוצות באתרי וורדפרס

לטעות זה אנושי. כולנו עושים טעויות, זוהי עובדה פשוטה של החיים. בעסקים טעויות עלולות לעלות ביוקר ללא קשר אם ידוע עליהן או לאו. טעויות שאינך מודע אליהם לאורך זמן יכולות