מיתוג אתרים הוא למעשה שדרוג האתר שלכם והפיכתו לכלי שיווקי ופרסום ידיעות שיווקיות לחשיפה נכונה.

כיצד יוצרים מיתוג אתרים נכון?

בעידן שלפני האינטרנט התדמית והמיתוג של כל עסק או חברה היו מוצרי הפרסום שלהם. היום הכול נמצא ברשת. אז איך עושים מיתוג לאתר, כדי ליצור את הבידול בינך לבין המתחרים שלך ולגרום לגולשים לבחור דווקא בך לעשות איתם עסקים.

אתר נכון מותאם לפעילות העסקית שלך הוא הפרמטר הראשון שעושה לך תדמית ומיתוג.  אם אין לך את האתר הנכון, ואם האתר שלך לא מתאים לעסק שלך, ואם אין לך לידים ואתה לא מייצר שיווק והגדלת הכנסות- אתה לא קיים גם בעולם הפיזי, כי היום כמעט הכול מתנהל דרך הרשת ומשליך גם על הנוכחות הפיזית שלך מחוץ לרשת.

כ-84% מהישראלים עורכים את הקניות שלהם ברשת, כך עולה ממחקרי על הרגלי הצריכה באינטרנט וכ-48% מהם גולשים מניידים. בהנחה שמיליוני אנשים מסתובבים בארץ עם ניידים חכמים ואפליקציות, ומשתמשים באופן קבוע ויום יומי במחשבים ניידים או נייחים, תחשוב איזו כמות עצומה של אנשים יכולה להגיע דרך לאתר שלך ולהפוך אולי מגולש ללקוח פוטנציאלי. לכן- אתר היום הוא לא מותרות, הוא נוכחות חובה במקום בו הכול מתרחש- ברשת האינטרנט.

מיתוג אתרים

מיתוג מתאים לאתר ובידול מול מתחרים

ישנם כמה סוגי אתרים ולכל אחד מהם יעוד ומטרות אחרות. ישנו אתר תדמיתי או פורטל תוכן  שבעיקר מתבסס על נפח של תכנים המציגים איש, חברה, חזון, פעילות ויוצר בידול ומיתוג. ישנו אתר לבעלי עסקים שונים נותני שירות שמטרתו הרחבת מאגרי הלקוחות והגדלת נתוני השיווק, ישנו אתר  מיני-סייט שמתפקד בדומה לעמוד נחיתה ובדרך כלל מלווה בקמפיין פרסומי, ויש אתר מסחר אלקטרוני המתפקד כחנות מקוונת שמטרתה לשווק ולמכור מוצרים, לחשוף מוצרים חדשים ועוד.

התאמה בין צרכי הלקוח וסוג האתר, היא הקריטריון המכריע ביכולת הבולטות, המיתוג הבידול, והעדיפות שלו מול המתחרים שלו ברשת.

מה שקובע הצלחה של אתר, הוא לא כמות הצבעים, לא נפח הדפים, לא הסיסמאות, ולא פלאשים מרשימים, אלא ההתאמה המושלמת שלו למהות העסק או החברה, כך שיצליח באמצעים דיגיטליים לשדר את המסרים התדמיתיים והשיווקיים של העסק, את הבידול שלו, היתרונות שלו והחדשנות שלו וכל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי כאמור במכלול ההחלטות והבחירות לגבי בניית ועיצוב האתר.

בנייה ומיתוג נכון מתבצעים רק לאחר שנעשה אפיון מקצועי של האתר בשיתוף מומחים לאסטרטגיה שיווקית, מעצב ובונה אתרים, שיקבעו מהי האסטרטגיה שתוביל אותו, באיזה קוד יוקם, מהו המבנה האופטימלי ומהי האופטימיזציה שתהיה כלולה בו לצורך

קידום אתרים.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

קידום בשנת 2019 קידום שנת 2019

בתחום קידום האתרים, יותר מתחומי מדיה אחרים, חשוב מאוד להישאר עם אצבע על הדופק. ההתפתחויות המהירות והמהפכניות בכתיבת קוד האתרים, בעדכוני האלגוריתמים של מערכות קידום התוכן ומנועי החיפוש ובטכנולוגיות הדפדפנים,

תרגום מאמרים תרגום מאמרים מאנגלית

ידוע לכולם שתוכן איכותי באתר שלכם תורם לקידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. הנושא נחקר ונלמד במשך 2 עשורים ע"י אלפי מומחי SEO  ואפילו עובדי גוגל התייחסו לנושא מספר פעמים. תוכן

digital-marketing-1433427_640 קידום אתרים אורגני מול קידום ממומן

חשבת על מוצר מדהים, בנית אפליקציה או אתר ועכשיו אתה רוצה לפרסם אותו לכולם, אבל, אין לך מושג איך להגיע לקהל היעד שלך. זוהי בעיה של הרבה עסקים קטנים שמתקשים

גוגל אלגוריתם מי מפחד מהאלגוריתמים של גוגל?

אז שוב גוגל משנה אלגוריתמים וקהילת המקדמים על הרגליים. הפעם קוראים לזה "דינוזאור" וזה בסך הכל נועד לשפר את טיב תוצאות החיפוש של גוגל במבחן הזמן. זאת אומרת אם למשל