להצעת מחיר חייגו
072-3712100

מכירות ברשת – אם אתה לא שם אתה לא קיים

צור קשר

מכירות ברשת הם תפוח אדמה לוהט

השווקים העולמיים של עד לפני שלושה עשורים לא יכלו לתאר לעצמם מה יתרחש במאה העשרים ואחת וכיצד ענף המכירות יעבור שינוי מקצה לקצה. בימינו מפלצות ענק יצרניות וקמעונאיות משתמשות בפלטפורמה הרחבה ביותר שניתן להשיג היום בכדי להגיע אל לקוחותיהם. אנחנו מדברים על רשת האינטרנט. מכירות ברשת לקחו את המושג שיווק להמונים לרמות שאף אחד לא יכל לתאר רק לפני כמה שנים. לרשת יתרונות וחסרונות רבים אך היתרון המובהק ביותר שלה היא החשיפה האדירה שהיא מאפשרת. אין ספק שכיום מי שרוצה להיות במרכז המפה ולהגיע לכמה שיותר אנשים ובכך להבטיח רווחים חייב להיות ברשת.

מכירות ברשת זה שם מעטפת לענף הקמעונאות הדיגיטלי. חנויות מוכרות מוצרים לקהל לקוחות שאיננו מעוניין להגיע לחנות מה שנחשב קמעונאי וישנם שירותים שמוצרים הם לא חלק מהם. עסקים שונים מציעים שירותים שחלקם ניתן לקבל רק באופן דיגיטלי, כמו אפליקציות הניווט השונות. במדינת ישראל אפילו ניתן לקנות שירות רפואי דרך חנות אינטרנטית של קופת החולים. תחום המכירות ברשת הוא עולם רחב ידיים. העולם הזה מתאים לכולם מאיש העסקים הענק ועד האדם הקטן, שדה הקרב משתווה והעסקים פתוחים לכולם. בואו נבחן איך מכירות ברשת משפיעות עליכם.

מה למכירות ברשת ולכם ?

לכם יש רעיון. זה יכול להיות בדמות מוצר ייחודי או שירות שאף אחד עדיין לא חשב עליו. אתם רוצים למכור את השירות או המוצר לכמה שיותר אנשים ולצאת להפלגה מסביב לעולם. אם יש משהו אחד שצריך לעניין אתכם זה מכירות ברשת. מלבד שבדורנו כאמור ישנה יכולת חשיפה להמוני בני אדם, הרשת היא כלי שכל אחד שרוצה למכור חייב להכיר לעומק. ישנן אלפי דוגמאות לעסקים שהתחילו בקטן ומכרו שירות ועקב היותם על הרשת התפתחו לממדי ענק. המפורסמת ביותר היא כמובן ענק הקמעונאות הגלובלי הלא היא אמזון כמובן. את כוחה האמיתי שואבת החברה מחשיפה חובקת העולם אותה היא מקבלת המרחב הדיגיטלי.

מכירות ברשת בלי מוצר בכלל

המאה הנוכחית הביאה לנו שלל חידושים והמצאות. אחד התחומים הבולטים שקיבלו קפיצה משמעותית הוא תחום הפסיכולוגיה. האפשרות לאחסן את המידע על התנהגותם של מליוני בני אדם תרמה לתחום רבות. שירותי ענק כמו פייסבוק וטוויטר בנויות על מוצר שאי אפשר להחזיק בידיים. שירותים מסוג זה לא ייתכנו בלי ענף הפסיכולוגיה וההתפתחות שלו. היכולת של האתרים האלה מתבטאת בצורה שבה הם נוגעים בך בדרכים מנטליות ובכך מאריכים את זמן השהות שלך מול המסך. פסיכולוגים יושבים עם כותבי אלגוריתמים לתכנת משיכה דיגיטאלית. תאגידי הענק האלו שלא מייצרים דבר משתמשים במודל של הקרנת פרסומות ותשלום לפי זמן צפייה של משתמש ובכך מתעשרות בעצם מכתיבת תוכנה מבריקה בלבד. זהו המודל העיסקי הרווח בשנות האלפיים.

התקשר עכשיו