חדי העין שביניכם בוודאי שמו לב למשחק הכיסאות שהתחולל בשנים האחרונות ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל. כשפייסבוק נכנסה לעניינים, אי שם ב2006, אף אחד לא ציפה שהרשת החברתית תצבור תאוצה ותהפוך לכל כך פופולרית בעולם. לאט לאט, בשקט ובעדינות פייסבוק הביאה להכחדת תוכנות מסרים ורשתות חבריות אחרות(כגון איי.סי.קיו, מסנג'ר, מקושרים שין וכולי). זה היה בגדר סנסציה, אך מ2012 למי שלא שם לב, פייסבוק הביאה כמעט להכחדה מוחלטת של הפורומים. כמעט כל הפורומים באשר הם התחלפו בקבוצות בפייסבוק שבהם אנשים שואלים שאלות ומקבלים תשובות תוך כדי שהם משוטטים להם בפייסבוק מבלי צורך לצאת ממנו. היתרון היחיד של הפורומים על הפני הפייסבוק (וזו גם הסיבה שפורומים ממשיכים להתקיים) היא שבהםבניגוד לפייסבוק, אתה יכול לשאול שאלות בצורה אנונימית בניגוד לפייסבוק שם אתה חייב להזדהות עם הפרופיל שלך. אז לאנשים ביישנים, או כאלה שיש להם שאלות בנושאים רגישים, פורומים הם עדיין הדבר המועדף עליהם, גם על חשבון הפייסבוק. אך פייסבוק לא רק זוכה, יחד עם הפופולריות וקצב ההצטרפות הגבוה אליה חלה גם נטישה של הקהל הצעיר שהפסיק להעלות תמונות בפייסבוק וזאת בשל הצטרפות הקהל המבוגר הידוע גם כ"קהל ההורים". פייסבוק ידעה שהיא חייבת לשנות גישה ולבנות רק על פייסבוק זה לא מספיק והיא צריכה להרוויח את הקהל הצעיר בחזרה. במהלך גאוני, פייסבוק רכשה את אינסטגרם על מנת לשמור על הצעירים.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

WordPress 5 טעויות נפוצות באתרי וורדפרס

לטעות זה אנושי. כולנו עושים טעויות, זוהי עובדה פשוטה של החיים. בעסקים טעויות עלולות לעלות ביוקר ללא קשר אם ידוע עליהן או לאו. טעויות שאינך מודע אליהם לאורך זמן יכולות

קידום בשנת 2019 קידום שנת 2019

בתחום קידום האתרים, יותר מתחומי מדיה אחרים, חשוב מאוד להישאר עם אצבע על הדופק. ההתפתחויות המהירות והמהפכניות בכתיבת קוד האתרים, בעדכוני האלגוריתמים של מערכות קידום התוכן ומנועי החיפוש ובטכנולוגיות הדפדפנים,

תרגום מאמרים תרגום מאמרים מאנגלית

ידוע לכולם שתוכן איכותי באתר שלכם תורם לקידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. הנושא נחקר ונלמד במשך 2 עשורים ע"י אלפי מומחי SEO  ואפילו עובדי גוגל התייחסו לנושא מספר פעמים. תוכן

digital-marketing-1433427_640 קידום אתרים אורגני מול קידום ממומן

חשבת על מוצר מדהים, בנית אפליקציה או אתר ועכשיו אתה רוצה לפרסם אותו לכולם, אבל, אין לך מושג איך להגיע לקהל היעד שלך. זוהי בעיה של הרבה עסקים קטנים שמתקשים