חשבת על מוצר מדהים, בנית אפליקציה או אתר ועכשיו אתה רוצה לפרסם אותו לכולם, אבל, אין לך מושג איך להגיע לקהל היעד שלך. זוהי בעיה של הרבה עסקים קטנים שמתקשים להגיע לקהל היעד שלהם.

לכן, חשוב שתכיר את שתי אסטרטגיות החיפוש שיכולות לפתור את הבעיה שלך – קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

עסקים רבים מחליטים להשקיע בשתי השיטות של קידום אתרים ולבסוף בוחרים את זו שמתאימה להם ביותר.

מהו קידום אתרים אורגני ?

קידום אתרים אורגני יכול לעזור לאתר שלך להופיע בין המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של קהל היעד שלך. לשם כך, עליך לבנות תוכן מהותי, למקסם מילות חיפוש רלוונטיות למוצר שלך, להוסיף את פרטי העסק שלך כדי שהגולשים יוכלו ליצור קשר ועוד. כל אלה יגרמו למנוע החיפוש לדרג את האתר שלך כרלוונטי ומעניין ולדחוף את הקישור אליו בין המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, לפי מילות המפתח.  באופן כזה האתר שלך הופך להיות מקור סמכות בכל הקשור למוצר שלך.

סביר להניח שיהיו יותר גולשים שייכנסו לאתר שלך דרך קידום אורגני מאחר והוא אמין יותר על קהל הגולשים וכך תוכל להגדיל את הנוכחות שלך ברשת למשך זמן ארוך יותר.

קידום אתרים ממומן, לעומת זאת, דורש ממך להוציא כסף כדי לגרום לתוכן שלך להגיע לקהל היעד שלך.

מהו קידום אתרים ממומן ?

קידום אתרים ממומן הוא שיטה שבה אתה משלם עבור כל הקלקה על הקישור שלך במנוע החיפוש. בשיטה זו אתה משלם רק על הקלקות של אנשים שמתאימים לקהל היעד שהגדרת, כלומר, אנשים שמעוניינים בהצעה שלך.

עבור עסקים שלא נחשבים כסמכות שמאפשרת להם להופיע במקומות הגבוהים בחיפושים ולכן קידם אורגני לא יעיל עבורם, קידום אתרים ממומן יכול לעזור לעסק שלהם להישאר בתחרות ולהופיע במהירות בזמן שקהל היעד שלהם מבצע חיפוש. מודעות אלה מופיעות לרוב בשורות הראשונות בתוצאות החיפוש, עם המילה 'מודעה' בצידן.

יתרונות וחסרונות של קידום אתרים אורגני מול קידום ממומן
  1. שלושת המודעות הממומנות הראשונות ברשימת תוצאות החיפוש מקבלות ארבעים ושישה אחוזים מההקלקות של הגולשים. מצד שני, מרבית הגולשים מתעלמים ממודעות ממומנות ונוטים להעדיף קידום אורגני.
  2. קידום אתרים ממומן הוא דרך יחסית זולה להתנסות והתשואה על ההשקעה היא יציבה מהמודעה הראשונה, לעומת קידום אורגני שבו התשואה עולה רק ככל שהאתר מקבל יותר סמכות ונראות. מצד שני, גולשים רבים חוסמים את הפרסום הממומן הקופץ להם בזמן שהם גולשים ולכן, המודעה מאבדת מהיעילות שלה.
  3. האלגוריתם של מנועי החיפוש שקובע את דירוג האתר בתוצאות החיפוש לא משפיע על מודעות ממומנות, בעוד שבקידום אתרים אורגני אתה נדרש בכל פעם לשנות את התוכן ומילות החיפוש לפי השינויים באלגוריתם החיפוש.
     

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

report-3183779_640 האם יש חשיבות לאחסון האתר בקידום בגוגל

יש לך עסק,וגם הבנת את חשיבות בניית האתר מושקע ויפה. השקעת את מירב המאמצים בחיפוש מעצב אתר שיתאים את האתר בהתאמות רבות ושונות לעסק שלך ולקהל היעד שלך בחרת לבנות

WordPress 5 טעויות נפוצות באתרי וורדפרס

לטעות זה אנושי. כולנו עושים טעויות, זוהי עובדה פשוטה של החיים. בעסקים טעויות עלולות לעלות ביוקר ללא קשר אם ידוע עליהן או לאו. טעויות שאינך מודע אליהם לאורך זמן יכולות

קידום בשנת 2019 קידום שנת 2019

בתחום קידום האתרים, יותר מתחומי מדיה אחרים, חשוב מאוד להישאר עם אצבע על הדופק. ההתפתחויות המהירות והמהפכניות בכתיבת קוד האתרים, בעדכוני האלגוריתמים של מערכות קידום התוכן ומנועי החיפוש ובטכנולוגיות הדפדפנים,

תרגום מאמרים תרגום מאמרים מאנגלית

ידוע לכולם שתוכן איכותי באתר שלכם תורם לקידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל. הנושא נחקר ונלמד במשך 2 עשורים ע"י אלפי מומחי SEO  ואפילו עובדי גוגל התייחסו לנושא מספר פעמים. תוכן