תמונה של קידום אתרים אקספרס עד לתוצאות

רשת האינטרנט שינתה את פני עולם הפרסום בשנים האחרונות כאשר הולידה את שיטת קידום האתרים והפכה אותה לאפקטיבית ומדויקת על פני כל צורת פרסום מוכרת אחרת – איפה אתם בסיפור? האם נשארתם מאחור?

בעבר היה צורך להסביר לבעלי עסקים מהדור הישן מדוע הם זקוקים לאתר אינטרנט וכיצד אתר מעוצב בעל תוכן רלוונטי יעזור להמראת הפעילות העסקית. החיבור לפורטלים השונים לא הוכיח את עצמו כיעיל, כאשר עסקים מצוינים הלכו לאיבוד בין עשרות מתחרים על גבי אותו עמוד והיכולת להעניק לקורא מידע על העסק לצד ערך מוסף באמצעות אתר מקצועי ומותאם הפך לבסיסו של כל עסק.

קידום האתר

הוא בעצם הדרך לחשוף אותו בפני גולשים אשר מהווים את קהל היעד הרלוונטי. הקמתו של אתר, מקצועי ומרהיב ככל שיהיה, ללא ביצוע פעולות קידום דומה לבניית בית החלומות ללא דלת כניסה – אתר אינטרנט שלא ישכיל לטפס לעמוד הראשון במנועי החיפוש לא יביא תועלת של ממש לבית העסק. בין אם מדובר בדיל משתלם לסוף שבוע או שרברב לתיקון דחוף בצנרת, קרוב ל-90% מהישראלים מחפשים כיום מידע בגוגל, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ומוביל בעשרות אחוזים על פני כל המתחרים.

הדבר החשוב ביותר בטרם תחילת ביצוע פעולות קידום לאתר הוא הבנת צרכי הלקוחות הפוטנציאלים של העסק וניתוח של מילות המפתח אותם הם מקלידים. חברת גוגל מציעה כלי חינמי וקל לתפעול יחסית לניתוח מידע בתחום החיפוש במנוע החיפוש שלה, באמצעותו ניתן לקבל בזמן אמת את הנתונים על מילות החיפוש של הגולשים המחפשים בעל מקצוע בתחום ולקדם את האתר על פי מילות מפתח אלו.

קידום ממומן PPC מול קידום אורגני SEO

הליך הקידום במנוע החיפוש של גוגל יכול להתבצע בשני אופנים מרכזיים:

קידום ממומן PPC

כולל למעשה בבסיסו תשלום לגוגל בעבור הקלקות על מודעות ממומנות בראש תוצאות החיפוש אל מול קידום אורגני SEO המהווה הליך יסודי וארוך טווח יותר שנעשה על מנת לאפשר לגוגל לסמן את האתר המקודם כרלוונטי ובעל תועלת ועניין לגולשים ולהביאו אל ראש תוצאות החיפוש בביטויי חיפוש רבים ושונים.

מאחר והקידום הממומן, בנוסף לעלותו הגבוהה יחסית, גם מופיע בתוצאות החיפוש עם סימון של "מודעה" ומזוהה לרוב על ידי הגולשים כפרסומת, מרביתם נוהגים לדלג על האתרים הללו ולחפש את המידע באתרים שעלו לראש סדר התוצאות בזכות ולא בכסף. קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש נעשה לרוב מול חברות קידום מקצועיות ומנוסות, מה שמטבע הדברים כרוך בתשלום, אולם פעולות הקידום נעשות על פי פרמטרים הקובעים מתן ערך מוסף אמיתי לגולשים ומענה לצורכיהם. הקידום האורגני הוא קידום שמדבר את שפת הגולשים ומכוון אל תחומי העניין שלהם. מעבר לכך, אתר שזכה במקומות הראשונים באמצעות פעולות קידום אורגניות אפקטיביות, לרוב יישאר שם גם זמן רב לאחר הפסקת פעולות הקידום ולא ינשור מיד לתחתית התוצאות.

פלטפורמה מתאימה, פוטנציאל להצלחה! הליך קידום האתרים האורגני

הדרך הטובה ביותר להבטיח קידום אתר אפקטיבי שיביא לחשיפה מרבית לקהל היעד שלך היא בניית אתר מותאם על פי הפלטפורמות המתקדמות ביותר כיום וקידומו במנועי החיפוש. חברות לבניית אתרים ושיווק באינטרנט המציעות את השילוב בין השירותים ידעו לספק את העיצוב המרשים, התוכן הממוקד וההיכרות עם האלגוריתמים המתקדמים ביותר המשפיעים על תוצאת החיפוש. בסופו של יום מדובר בחיבור בין אומנות לטכנולוגיה שמסייעת לעסקים להמריא ולמצות את הפוטנציאל שלהם. יחד עם זאת, היה וכבר יש ברשותכם אתר אינטרנט שעליו שקדתם ואותו מכירים לקוחותיכם, אין משמעות הדבר שלא ניתן לקדמו במנועי החיפוש. מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ אל מול חברת קידום מקצועית, להציג בפניהם את האתר ולהבין יחד האם מדובר בפלטפורמה שניתן להפיק ממנה תועלת.

בחירה נכונה בחברת קידום אתרים:

כמו במרבית תחומי הצרכנות בישראל, גם בתחום קידום האתרים והשיווק באינטרנט אתם עלולים למצוא עצמכם מבולבלים אל מול ריבוי הספקים השונים המציעים שירותים בתחום ולהתקשות בבחירה נכונה ומושכלת. להלן מספר טיפים חשובים שיקלו עליכם לבצע בחירה ראויה וטובה:

המלצות – טרם נס ליחה של השיטה הישנה והטובה הקרויה "מפה לאוזן". התייעצו עם בעלי עסקים אחרים, תשאלו בקבוצות המיועדות לעסקים ברשתות החברתיות וקבלו מידע על החברות המובילות, רמת השירות, אופן פעולתן, העלויות השונות, ובעיקר מבחן התוצאה לאורך זמן

לקוחות ואתרים – באתר הרשמי של כל חברת קידום מקצועית תוכלו למצוא רשימה של לקוחות מקודמים. היכנסו לאתרי הלקוחות, התרשמו מהעיצוב והתוכן, נסו להתרשם מחוויית הגלישה באתר, חפשו את התחום במנועי החיפוש ותבחנו את מיקומם.

התמחות בתחום עיסוק – במרבית חברות הקידום יספרו לכם כי הם מקדמים את כל סוגי הלקוחות והעסקים. יחד עם זאת ניתן יהיה לראות כי לכל חברה ניסיון בולט במספר תחומים עיקריים ומובילים. בחירה בחברה אשר כבר מכירה את עולם התוכן שלכם, תחסוך זמן באיסוף ידע ומחקר ותביא לתוצאות מהירות יותר.

אנחנו בחברת SeoXpress לקידום אתרים משלבים בין יכולות טכנולוגיות גבוהות הנשענות על הכשרה וניסיון רב,
צוות מיומן המתמחה בכל היבטי הקידום והיכרות יסודית עם מנועי החיפוש בדגש על גוגל.
אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ והתרשמות ובטוחים שיחד נוכל להמריא אל ראש תוצאות החיפוש!