העסק שלכם יכול לקבל יותר חשיפה, יותר לקוחות ויותר פרסום עם קידום מקצועי המותאם אישית לסוג האתר שלכם ולאופי העסקי של החברה שלכם. בין אם אתם מחפשים להשיג עוד לקוחות או להגביר את המיתוג של החברה שלכם הליך קידום מקצועי יכול להציע לכם אין ספור אפשרויות פרסום מתקדמות וממוקדות לקהל היעד שלכם.

איך מתקדמים בשוק האתרים ברשת כיום?

תארו לעצמכם שהאינטרנט זה כמו קניון גדול ועצום, אין סופי כמעט, עם המון פניות, צמתים ומבוכים ודרקונים. תחשבו שיש לכם חנות בקניון הענק הזה ושאתם צריכים למצוא את הדרך כדי לבלוט, וזה בכלל לא פשוט כי אתם נמצאים באותו מקום בו נמצאים עוד אלפי חנויות, סניפי רשתות, תצוגות,  חלונות ראווה, שלטים מהבהבים, המון מבצעים והמון אטרקציות.

התחרות בין האתרים ברשת מגיעה לשיאים חדשים. כל בעל עסק או חברה משקיע רבות כדי לבנות אתר טוב, ואחר כך הוא צריך להשקיע הרבה, ואפילו הרבה מאוד כדי שהאתר שלו יהיה דינמי, חי ותוסס יחזיק מעמד ויצליח לבלוט ולנצח בתחרות "המשוגעת" שברשת.

כל דרך פרסומית היא טובה, אבל היום מדברים המומחים על כך שדרכי קידום העסקים באינטרנט בצורה אורגנית, זו השיטה הכי יעילה והכי טרנדית היום משום שמנוע החיפוש גוגל הוא שנחשב חורץ הגורלות הראשי באינטרנט דרך דירוג האתרים ומיקומם בשורת החיפוש. גוגל מאוד אוהב תוכן והוא רוצה אותו טוב, איכותי, רלוונטי, ענייני וכתוב ברמה גבוהה. ולא,  אי אפשר להאכיל אותו ב"לוקשים", גוגל לא אוהב שמנסים לעבוד עליו ורק הפצת מאמרים איכותיים ומקוריים יוביל את האתר שלך למיקום גבוה בשל החשיבות הגדולה כיום לתוכן.

קידום אתרים ברשת - כדי שכולם ימצאו אותך!

קידום אתרים באינטרנט אפשר לעשות בשלושה דרכים עיקריות:
  • אורגני - מאוד יעיל ומאוד חביב על מנועי החיפוש.
  • ממומן - העלאת באנרים או פרסומות ותשלום לפי הקלקות, ידוע גם בשמו הלועזי PPC.
  • פעילות ברשתות החברתיות ובאמצעות בלוגרים ואנשי שיווק שפונים לקהלי יעד בפורומים וברשתות החברתיות.

בחירה באופציה המתאימה ביותר עבורכם היא מחויבת מציאות הרשת, כפי שישנו צורך בשיווק חנות פיזית קיימת. גם לחנות פיזית חייבים לעשות פעולות שונות של קידום משום שאם לא תעשו כך, קרוב לוודאי שהחנות, במקודם או במאוחר, תיפול כלכלית. זה בדיוק מה שיקרה לאתר העסק או החברה שלכם - הוא ייעלם למדי ברשת הגדולה, וזה לרוב קורה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

תהליך הקידום הוא השלב הכי חשוב אחרי בניית האתר. אתר סטטי שלא מושך אליו תנועה של גולשים, שאין בו אחוזי המרה גבוהים (כניסות) ושאין לו לידים (פרטים ליצירת קשר) הוא אתר קורס, ובראש ובראשונה זה משום שלא נעשה לאתר הזה הליך שיווק נכון.

השאלה הגדולה הנשאלת היא איך לעשות את הדברים בצורה נכונה או במילים אחרות: איך תקדמו את העסק שלכם באמצעות האתר ? בקניון העצום הזה שכמה שננסה להכביר במילים, לא נצליח לתאר אותו במדויק כי הוא וירטואלי ודיגיטלי ועמוס, וצפוף באופן כזה שרק גוגל יודע מה קורה בו באמת.

שירותי קידום האתרים שלנו כוללים:
  • כתיבת תכנים שיווקיים ואינפורמטיביים
  • פרסום האתר ברחבי האינטרנט
  • יצירת חשיפה ברשתות חברתיות
  • משיכת גולשים לאתר על ידי יצירת הפניות
  • אופטמיזציית SEO מלאה לדפי האתר השונים
  • התאמת האתר למנועי החיפוש השונים
  • הנפקת דוחות חודשיים המצביעים על ההתקדמות החודשית

השירות מבוצע על ידי מקדמי אתרים מוסמכים בלבד בעלי ניסיון מוכח בתחום.

הגיע הזמן להתקדם ולהיות במקום ה-1 בעזרת מחלקת הקידום של SEOXPRESS.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

web-design-1953129_640 פרסום חכם בגוגל אדס

פלטפורמת הפרסום של גוגל – גוגל אדוורדס, מאפשרת לבעלי עסקים להגיע באופן מיידי לקהל יעד ממוקד המחפש את המוצר שלהם. הפלטפורמה – מאפשרת לבעלי עסקים מדידה מדוייקת של עלות פר

כתיבת תוכן כתיבת תוכן ככלי לקידום האתר

כדי לספק לאתר שלך נראות משמעותית ולהרחיב את קהלי היעד שלך, האתר שלך זקוק לקידום. ישנם כלים רבים שניתן ליישם כדי לשפר את דירוג האתר בגוגל וכדי לספק לו נראות

noimage מדריך שלב אחרי שלב: עריכת סרטונים לא תשלום עם Kapwing

אתר Kapwing הוא סטודיו דיגיטלי לעריכת סרטונים ללא תשלום.  במדריך מקיף, אני סוקר את התכונות של הכלי ומלמד שלב אחר שלב: לחבר בין מספר סרטונים לקטע וידאו אחד, לחתוך קטעים

קידום עסק קטן קידום אורגני לעסק קטן ?

האם מבחינה מעשית באמת ישנו הבדל בין קידום SEO לעסק קטן לבין עסק גדול? אם נרד לשטח ונבדוק את העבודה בפועל, הרי שהשיטות הן אותן השיטות. אם כך הדבר, מדוע