תמונה של קידום אתרים ברחובות

סוף סוף החלטתם ליצור אתר משלכם, ברכות! אבל העבודה הקשה לא הסתיימה. ברגע שהאתר פועל, אתם צריכים להתחיל לחשוב איך לקדם אותו.

בעל חנות פרחים מקומית, רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות; מנהל בלוג מקוון, רוצה למשוך כמה שיותר קוראים; מעצב פנים רוצה שכול לקוח פוטנציאלי יוכל לגשת לתיק העבודות שלו. איך משיגים מטרות שכאלה? באינטרנט עושים זאת באמצעות טכניקות לצורך קידום אתרים ברחובות!

טכניקות לקידום אתרים ברחובות

חברה מנוסה לקידום אתרים ברחובות תדע להפעיל את הטכניקות העדכניות המתאימות ביותר לקידום האתר שלכם. לדוגמה:

  1. שימוש ב-SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש Search Engine Optimization))

חברה לקידום אתרים ברחובות תבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש שיגרמו לדירוג גבוה יותר של האתר שלכם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

ככול שהאתר יהיה ממוקם גבוה יותר בדירוג של גוגל, כך הוא יקבל תנועה רבה יותר. מחקרים מראים כי 5 התוצאות האורגניות הראשונות (כלומר, ללא פרסומות), הן לבדן מהוות 67.60% מכלל הקליקים בחיפוש בגוגל.

למעבר לעמוד קידום אתרים במרכז>>

שיווק בדוא״ל

חברה מומחית לצורך קידום אתרים ברחובות תפעל לקידום האתר שלכם במהירות, בקלות ובמחיר סביר. כל שעליכם לעשות זה להכין את חשבון הדוא״ל שלכם. לפי המומחים, השיווק בדוא״ל הוא אחת משיטות השיווק הרווחיות ביותר. היא מחזירה 42 דולרים על כל הוצאה של דולר אחד, בממוצע.

השאלה היא איך גורמים לנמנעים לפתוח את המייל שלכם או לקרוא על האתר החדש שלכם?

צוות המומחים בחברה לצורך קידום אתרים ברחובות יתמקד בניסוח שורות נושא שיקלעו בול למטרה.

חברה לצורך קידום אתרים ברחובות

המה כמה טקטיקות שימושיות לבחירת שורת נושא שתעשה את העבודה:

  • התאמה אישית – שורות נושא מותאמות אישית מייצרות שיעורי פתיחה גבוהים ב-50%.
  • FOMO (פחד להחמיץ) – חשוב לספר למשתמשים שהם יפספסו בקרוב את הדיל המוצלח שעומד להסתיים, ואותו הם יכולים למצוא רק באתר החדש שלכם.
  • אינטריגות – לכידת הסקרנות של המשתמשים, על ידי שאילת שאלות מוזרות, או על ידי הבטחות מוזרות (אבל מקצועיות).
  • הומור – קידום אתרים תמיד כיפי יותר כשהוא משתמש במשחקי מילים.
  • נקודות כואבות – להסביר כיצד האתר החדש שלכם יוכל לעזור למשתמשים.

קידום אתרים אורגני בחיפה>>

כתיבת בלוג לצורך קידום אתרים אורגני ברחובות

החברה לצורך קידום אתרים ברחובות תיקח על עצמה גם את כתיבת הבלוג באתר שלכם.

בלוג הוא כלי מצוין לקידום אתרים. הוא מוסיף למותג שלכם סוג של עניין אנושי, ומראה שהאתר שלכם מתרענן ללא הרף במידע חדש.

מה מעניין את מי שמבקר באתר שלכם, מה הוא ירצה לקרוא? כאן נכנס לתמונה מחקר מילות המפתח. טכניקות שונות חושפות את השימוש במילות חיפוש שונות בגוגל, לאורך זמן.

לסיכום המאמר

השימוש במידע זה מאפשר לבחור במילות המפתח המדויקות שיכללו במאמרים שיפורסמו בבלוג שלכם, ויביאו אליכם את קהל הקוראים.

לדוגמה, אם אתם מוכרים תכשיטים באינטרנט, תוכלו לכתוב בבלוג על המגמות האחרונות בעיצוב טבעות יהלומים. במקרה זה, אפשר להשתמש במילות מפתח כמו ׳טבעות אירוסין׳, או ׳טבעות יהלומים פופולריות׳.