טייטל ותיאור העמוד הן שתי תגיות הנמצאות בשימוש בקוד מקור (HTML) של אתרי אינטרנט, והן חלק מתגיות ה-Meta.

התגיות נועדו הן למנועי החיפוש כאמצעי מסייע להבנת תוכן העמוד, והן לשם הצגת כותרת האתר בחלק העליון של הדפדפן מעל לשורת הכתובת (כותרת "טייטל") ואת תיאור תוכן הדף בתוצאות החיפוש (כותרת "דסקריפשן"). בניגוד לתוכן תגית הטייטל, התוכן של תגית הדסקריפשן אינו מופיע בשום מקום בדף עצמו.

בפועל, האלגוריתם של גוגל לדירוג תוצאות החיפוש עבור ביטוי מסוים השתנה במהלך השנים, ומוסיף להשתנות. לתגית הטייטל אכן יש משמעות בחישוב התוצאות, אך תגית הדסקריפשן אינה משמשת עוד בהכרח לתיאור האתר בתוצאות החיפוש, אלא פעמים רבות דווקא מופיע חלק נבחר מהטקסט.

שתפו עם חברים

רוצה להתחיל למכור?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מידע נוסף שיעניין אתכם

מהו יחס המרה?

יחס המרה (Conversion Rate) הוא אחוז המתאר את הגולשים באתר אינטרנט אשר לא רק ביקרו בו בפועל, אלא גם ביצעו פעולות שונות אשר בעלי האתר, המשווקים או המפרסמים הגדירו כרצויות

מהן תוצאות אורגניות?

תוצאות אורגניות הן חלק הארי של תוצאות החיפוש שמופיעות במנוע החיפוש בהקלדה של מילות מפתח. תוצאות אלה יהיו "טבעיות", כלומר – אינן ממומנות. העלאת האתר למקומות הראשונים בהתאם למילות המפתח

מהו טייטל ותיאור של עמוד?

טייטל ותיאור העמוד הן שתי תגיות הנמצאות בשימוש בקוד מקור (HTML) של אתרי אינטרנט, והן חלק מתגיות ה-Meta. התגיות נועדו הן למנועי החיפוש כאמצעי מסייע להבנת תוכן העמוד, והן לשם

מהי כתובת url ידידותית?

כתובת URL ידידותית היא כתובת אינטרנט לדף באתר, המכילה את מילות המפתח החשובות שהדף מכיל. הכתובת בדרך כלל מורכבת מהדומיין הראשי של האתר, לוכסן ("/") ואחריו מופיעה כתובת הדף או